Kolding Storcenter og Hummel Kids stod med et behov, i forbindelse med åbning af Hummels nye butik.
Kolding storcenter og Hummel kids vil gerne skabe synlighed før og ved åbningen af Hummel kids nye innovative koncept butik I Kolding storcenter, sammen lavede de en kampagne med Hummel mundbind og voucher gennem Kolding Storcenter Appén.
Jada Group stod for levering af en vareautomat til mundbind med app-integration, så ambitionen om at gå fra det digitale til det analoge kunne indfries.
Kampagnen blev en succes med mere end 5000 nye downloads af centrets app.
Centerchef Gitte Lindbo – Kolding Storcenter
”Vi har kunnet skabe stor synlighed til nyåbninger med automaten, ligesom den også har bidraget til at hjælpe med at øge og/eller flytte kundestrøm til butikker. Automaterne og integrationsmulighederne er en rigtig let måde at skabe flere downloads/brugere og gode oplevelser til gæsten på, så absolut en meget resultatskabende og anbefalingsværdig mulighed. På sigt arbejder vi med aktivering af automaten og app’en til kampagner, events, nyåbninger, vareprøver/sampling og tilbud.”
Fakta: Kampagnen gav mere end 5000 nye downloads af centrets app, og fik øget aktiviteten af app-brugerne med mere end 100% og mere end 4000 indløste mundbind.
Jada Group stod for:
App-integration
Levering og opstilling af vareautomater
Vi anvender cookies for at sikre at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site vil vi antage at du er indforstået med det.Ok